Ultimata bögen

Tjena! Händer annars då vänner och okända?? Själv så händer det inte så mycket... Men ikväll är det melodifestivalen, det ser vi fram emot lr?? Jag ska kolla på melodifestivalen och desutom bloggar, jag måste vara den ultimata bögen haha:P iaf så tycker jag att sveriges bidrag , Anna Bergendahl med låten This is my Life e en bra låt, hoppas hon kommer till finalen på lördag annars e de ju inte värt att kolla:S Men en låt som är riktigt bra är Is it true som var med i melodifestivalen för ett par år sen...Det var Islands bidrag och artisten heter Yohanna

Det här var Eriks Grönwall som sjung is it true i idol, sjukt bra var han då:) Erik Grönwall kommer btw till Rix FM i Jönköping på lördag...Får se ifall jag också hamnar där bland mängden (Som i för sej verkar vara typ hela Jönköping:P) En annan Erik som kommer dit är Hassle, han gillar vi;)

Senare;) 

Kommentarer
ElLi

Haha han kmr till knivsta på ondsta!!

Lääängtar

POSTAT 2010-05-28 KLOCKAN 23:33:31
BLOGG: http://ellizlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback