Sista Sången

Tjabba nu stör jag igen mitt i morgon mackan... Idag var jag på bio med några dudes och några tjejer... vi skulle kolla på The last song, och eftersom vi kom lite sent så kunde vi alla inte sitta bredvid varandra, så vi killar sant längst bak för oss själva och min blogg kompis erik skulle vara lite rolig mitt i filmen genom att kasta lite popcorn på våra andra kompisar och råkar träffa några andra randoms,, PINSAMT!.
 Hur som helst så handla filmen om tjejen Ronnie so ska bo hos sin pappa vid en strand under sommarn. Och där, tro det eller ej, så träffar hon en handsome kille, dem bli kära i varandra. I hela filmen det egentligen inget problem, bara små kärleksproblem som löses efter nårra minuter. Det e i slutet filmen egentligen dra igång( Ska inte avslöja nånting) Tycker dock det blev för många ''mäktiga scener'' i slutet if u know wat i mean;) Tycker det e svårt att sätta et betyg på filmen men den får 2 av 5 blåbär. 




Kommentarer
Du vet vem <3

jag såg er på stranden ... men ohss vilka kroppar du o dina vänner har...grrr

POSTAT 2010-05-23 KLOCKAN 01:55:01
Adrian

Jasså det gjorde du;) Nej jag vet inte vem??:P

POSTAT 2010-05-23 KLOCKAN 12:54:04
BLOGG: http://buenosdias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback