Morgonens Tips!

Idag hade jag en liten sovmorgon till kl 10 eftersom jag har studiedag, det gillar vi:) Till min morgonmacka så kolla jag på game 4 av Lakers-Suns serien i NBA med erkan, Lakers förlora tyvär, men då kommer det bli mer spännande längre fram i serien:)
Som ni vet så har jag försökt skaffa bloggkompisar, det har gått framåt, jag har valt bland många olika bloggar att välja att sammarbeta med... Mitt första sammarbete blev med min kompis Nadine Rehn med hennes blogg www.VivaLaNadine.blogg.se En mycket bra bloggare som har gett mej massa med tips, sånt gillar vi:) Det var altså morgonens tips till eran morgonmacka;) Länken finns även i länk fältet till höger -->

Senare;)


Kommentarer
Anonym

Söt bild!

POSTAT 2010-05-26 KLOCKAN 15:54:13
BLOGG: http://conler.se
maddie

söt bild? hon är ju skit snygg ;)

POSTAT 2010-05-26 KLOCKAN 18:50:34
BLOGG: http://handbollsbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback