It's like an angel came by and took me to heaven

Är uppe lite senare än vanligt ikväll för att jag har studiedag imorn!:) Jag sitter inne på Facebook och chillar lite... Alla tjejers status är alltid nån engelsk kärleks kommentar:P Har aldrig riktigt fattat vad man vill åstadkomma med en sån status:S Typ få respekt av sina kompisar:P Eller vad ska man kommentera på en sån status?? - Ja det e så sant brukar många skriva!!?? Ifall nån har svar på min undran så e de väll ba kommentera;) Jag har iallafall en egen sån där status It's like an angel came by and took me to heaven :) Snodde den av justin Bieber ifall ni undra;) Skön snubbe e han:)
Låten Never Let You Go med Justin Bieber bli dagens låt:)

Senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback