Gaye=Glad

Nu ska jag blogga om dagens låt, och vinnaren är... Marvin Gaye med låten Sexual Healing! En låt som faktist alla gillar! Man blir sjukt gay av den! För er som inte visste (trodde faktist alla visste, men så är det tydligen inte märkte jag när jag kom till Jönköping!) så betyder gay glad, och inte bög, från början! Glad är det enda man kan bli när Marvin Glad sjunger ut med sin röst!

Det här är dock en cover av Sexual Healing(och Lets get it on) med inte mindre än my man Corneille! Med all respekt till Marvin så tycker jag den här live versionen är snäppet vassare för att Corneille sjunger med världens bästa soul röst samtidigt som han e heltsjukt avslappnad samtidigt som det är världens drag i lokalen!! Sjukt bra! Senare;)

Kommentarer
dsfs

whhhhatt gay är inte glad..

POSTAT 2010-05-24 KLOCKAN 20:11:06
Mirre

Hej jag är ditt stööörsta fan! Älskar dig!! vill du gå på läsarfika med mig??!! <3<3<3

POSTAT 2010-05-24 KLOCKAN 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback