Blåsfisk 24x7

Idag hade jag sovmorgon, det gillar vi:) Dessutom missa jag typ hela skoldagen också för att jag hade tid hos örondoktorn på ryhovsjukhuset. Jag tar buss 13 som går hela vägen till ryhovsjukhuset och det tar ca 45 min. Sen när jag kommer fram så behöver jag inte vänta utan kommer direkt in till örondoktornstolen (eller vad man nu ska kalla det:P). Det ända doktorn gör är: kollar in i mina öron och konstanterar att jag måste tryckutjämna 24x7, annars måste dem lägga in rör i öronen igen hotar hon med. Tryckutjämna är när man håller för näsan, täppar till munnen och blåser så att det trycks i öronen, det är tydligen bra för mej;) 4 minuter senare står jag och väntar på bussen som tar 45 minuter igen. 1 och en halv timmes restid för att säga att man måste tryckutjämna!:P

Så ser man ut när man tryckutjämnar, kinderna stora och ögonen utåtstickande:P
Senare när jag kom hem igen så satt en gubbe med byxorna ner dragna utanför majstångens port. Han ville ha hjälp att komma in till sin lägenhet och få sina byxor uppdragna. Desutom så konstatera han att han var sjuk ett antal gånger. Så därför valde Toní och storbloggarn-Rebecka att ringa polisen så han fick hjälp, det gillar vi:)
Senare;)

Kommentarer
Nadine - Flirt with disaster

OMG! jag har också det problemet med mina öron. ask miriam what they did to me in egypt...

POSTAT 2010-05-25 KLOCKAN 23:57:42
BLOGG: http://vivalanadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback