Bäst Musik Just Nu

Tjena... det var ett tag sen jag blogg, betyder att jag har haft fullt upp helt enkelt;) Kan börja med att skriva om NFC som börja idag för min del, min första match var mot skåne... vi vann ganska lätt med 19 p, matchens highlight var när Adrian Thorängen drog in sin första matchdunk:D Dagens andra match var svårare när vi mötte västra(Göteborg typ) Vi förlora tyvär med 7 p... Men imorn bitti är det hype när vi möter hemmalaget småland i semfinalen...måstes ses, klockan 9 i idrottshuset;)

Efter det var det dags att hänga med några kompisar i stan och kolla på rix FM... Innan jag hade kommit hade tänkt mej att typ 10 artister skulle komma och att det skulle vara packat med folk, typ som the vouice i kungsan på sommarn;) Men jag trodde fel... När jag kom så var det nån random tjej som inte kunde sjunga och sjung beyoncé låtar:P När hon var klar med sitt ylande så kom artisterna!! artisterna är lika med darin + Erik Grönwall. TVÅ artister bara!! Aja höjdpunkten var när Erik Grönwall sjung Higher iallafall... ´Nånting som jag har lärt mej idag var att Rix Fm i jönköping handlar om att träffa nytt folk och inte att kolla på konserten:S  
Erik Grönwall
Erik backstage...
Senare;)

Kommentarer
Nadine

WHAT'S UP MED ATT SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER, ADRIAN? ÄR DU LITE ARG, MÖJLIGEN? VAD STÅR PÅ?

POSTAT 2010-05-30 KLOCKAN 15:16:27
BLOGG: http://vivalanadine.blogg.se/
Adrian

haha nej det lev så när jag ändra design:S e det jätte illa eller?

POSTAT 2010-05-30 KLOCKAN 21:10:28
BLOGG: http://buenosdias.blogg.se/
Nadine - Flirt with disaster

Nej, guess not. kanske bara jag som irriterar mig på det :) men du, du svarar på kommentarer genom att kommentera i den andres blogg. Inte som du gör nu alltså. då kan du tjäna in ett par besökare dessutom ;)

POSTAT 2010-05-30 KLOCKAN 21:37:09
BLOGG: http://vivalanadine.blogg.se/
evelinanana

Jag hoppas att man får vara med på din blogg? Tycker du borde lägga in en bild och så!! Tack på förhand / Evelina Svensson :)

POSTAT 2010-05-30 KLOCKAN 21:39:09
BLOGG: http://evelinanana.blogspot.com
ArsenalRobban

Helt otroligt att du äntligen lyckades dunka :P . Trodde fan aldrig det skulle ske :P

Jag var faktiskt på Rix i STHLM och såg Erik, hade grymma vråååål :P



/Peace

POSTAT 2010-05-30 KLOCKAN 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback